torsdag 14 juli 2011

Bröllopskort.

Första kortet är gjort till ett brudpar som älskar jänkare och amerikanska flaggan. Hade lite funderingar på hur jag skulle få ihop det. Bilen kändes självklar men flaggan hade jag lite problem med, men med ett bra tips från En pysselkompis(E) så föll bitarna på plats. Beställaren och motagarna blev glada och det är ju det viktigaste.






Andra kortet är gjort till ett brudpar som skulle ha cyren/lila i sitt bröllop och då kunde jag inte låta bli att använda pion designs papper, jag tycker som är så fina. Försökte få till ett romantiskt kort som jag tycker hör till bröllop och jag känner mig nöjd.



Nu blir det att krypa till sängs, såg att uret passerat midnatt. Måste ju orka upp i morgon när småtrollen vaknar :-)





1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka till cyberspace!
    Du är iof förlåten då semester & trädgård hägrar =)

    SvaraRadera