lördag 4 februari 2012

Presentförpackning för vinflaska eller liknande.

När mätaren visar över 30 minus känns det ganska skönt att sitta inne i värmen o pyssla :-) Idag har jag dekorerat färdigt denna presentförpackning för vinflaskor eller liknande.
Åter igen har jag använt metaltjep metoden...känner på mig att den kommer att användas flitigt här framöver ....för som sagt den är ju så rolig :-).
Texten på bilden är den som är stämplad på skylten, jag tyckte inte bilderna blev nog bra så jag tog en enkom bild på texten.

Nu är det bara ta fram nästa projekt och dekorera vidare :-). Passar på medans kylan håller i sig, för när det blir varmare dagar så blir det ut i backarna och åka slalom :-)

1 kommentar:

  1. Utmanat frun =)
    http://www.lottaskrypin.se/blog/2012/05/12/utmanad/

    SvaraRadera