onsdag 27 juni 2012

Mysig Midsommar helg

Midsommar,semester o härligt väder :-)

ÄNTLIGEN ÄR SEMESTER HÄR !!!!
som jag har längtat.
Kan säga att sista veckan på jobbet var seg... men nu är det ledigt :-)
Önskade dock att det kunde börjat lite bättre..denna eviga förkylning som har kopplat ett grepp om vår familj vägrar att släppa tagen :-(  Nåja bara gilla läget o gå vidare..

Första semesterhelgen (midsommar helgen) började med en mysig husbilstripp med svärföräldar o svåger m.familj. Vi firarde midsommarafton i lycksele på en mysig plats vid älven, med mycke god mat o dryck. Midsommardagen-Tisdag bar det av vidare till nya utflycktmål. Vi besökt bla. torvsjö kvarnar, ett jättefint ställe med många gamla byggnader oc mysig miljö, dunderklumpen i strömsund, Döda fallet ( kommer inte ihåg vad byn heter där det ligger), vi stannade självklart ;-) till på IKEA i sundsvall... OKEJ! jag får väl inte glömma att säga HOBBEX också för det manliga sälskaper ;-)  Efter sunsvall så bar det av hemmåt...vi stannade sista natten på omnebadet. Ett jätte mysigt ställe på vägen ut mot norrfällsviken, kan verkligen rekomenderas:-)
 .

Nu är det hög tid att köra upp en halvan av familjen(far o son) ur sängen, man kan ju inte sova bort hela semestern :-). Mina planer för dagen är att gå ut o röja lite på tomten...får se hur långt jag kommer...
Men ut ska jag :-)

Ha en bra dag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar