tisdag 4 september 2012

LO !!!!

Som vanligt så har det gått ett bra tag sen förra inlägget......jag är inte förvånad..... tiden springer iväg och det är mycke man vill hinna med.
Men nu då vintern närmar sig så vaknar pysselsuget till liv.. så kanske, kanske man kan få till några inlägg ( kanske ;-)
I detta inlägg kommer det något NYTT för att vara jag.
Under tiden jag vabbade med lillgumman så passade jag på att testa detta med Lo´s  och jag måste medge att det är ganska roligt... Jag har tänkt försöka få ihop några album sidor så att det blir var sitt album till barnen :-)

 
 
 


 
 
 
 
 
 


Det svåra med Lo´s tycker jag är texterna....men en bra hjälp för mig är Rub Ons. Jag köpte några olika förpackningar med texter från www.scrapbooking4you.se ( tack för tipset Suvi ) jag gillar dom jättemycke. Jag hade också ett Chipboard alfabet som efter lite färg o crackle accents fick komma till användning på några lo´s och detta kommer jag nog att använda fler gånger.

Nej  nu blir det att dejta sängen...o hoppas att man känner sig piggare i morgon :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar