lördag 25 december 2010

Nu blev det äntligen ett inlägg....det var ju ett bra tag sen sist. Här kommer ett litet utplock av vad jag gjort nu innan jul. Har inte hunnit med att fota allt, får åter komma med fler inlägg.


Jag gjorde några enkela ljuskort som vi gav till familjen. Glömde tyärr att fota insidan sånt som händer.Dom var väligt roliga att göra det kommer nog att bli fler varianter av denna bok.

Vi är några kompisar här i byn som scrappar ihop och på skyltsöndan så sålde vi olika saker vi altral och scrappat ( jag stod inte o sålde utan det gjorde de andra duktiga tjejerna tack ska ni ha tjejer det gjorde ni bra.)

Här nedan kommer tre kort på saker jag gjode, denna askär gjord av mallen till ljusasken inne i ljuskortet tänkte man kunde ha den som present ask.


Gjorde också denna ljusask som man kan ex. ge dom man far bort på fest eller liknande.



Här är ett chokladfodral, där man ser delar av cholkadkakan. Det går ju bra att trycka ut cholkaden och då kan man ju återanvända fodralet om den vill den som fått gåvan.


Nej nu måste jag sluta, fick just en "order" om att fara på affärn o köpa batterier vi hade visst slut såna kommenterade sonen. Att man inte lär dig att man ska ha ett storpack hemma till julafton..det är ju alltid en massa saker som behöver power.


Njut av dagen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar