söndag 9 januari 2011

Nytt år Nya Möjligheter,

Jag vill börja med att säga God fortsättning på det nya året. Hoppas alla har haft en lika mysig jul som jag ( trots sjuka barn ). Har varit så mysigt att få rå om familjen och inte känna någon stress. Nu får vi längta till nästa ledighet..men det dröjer ju ett tag.

I år blev det inte så många julkort utdelade, jag får bli bättre till nästa år o börja i tid. Under julledigheten så har jag haft lite mer tid för pyssel, men som vanligt har jag inte kommit ihåg att fota allt. Jag tänkte visa några av de saker jag har pysslat med.

Köpte hem några tändstickaskar som jag tänkte altra, under julen han jag med att göra en av dem och detta är resultatet. Jag gillar verkligen dennas text misstänker att den kommer att användas flitigt på kommande altser.



Min moster gjorde en beställning på en receptbok, jag fick en sån av min svägerska förra julen och min moster ville ge en liknande till sin dotter. Hon ville ha en enkel bok i neutrala färger och inte så mycke dekoration bara några blommor. Jag blev nöjd och det blev hon också.


Chokladkakor är så roliga att göra, kan verkligen lova att det kommer fler såna. Texten på den mellersta kakan kommer från ett julpapper vet tyvärr inte var det kommer från, jag tyckte texten var så fin att den inte behövde någon dekoration.





Nu måste jag ta o natta in.. tiden for iväg, jag som skulle göra en tidig kväll..nåja får bli en annan kväll. sov gott och ha en bra dag i morgon.


2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du har hunnit med att pyssla under julledigheten! Kusinvitamin blev säkert glad över receptboken, den blev jättefin!

    kram//Anna

    SvaraRadera
  2. Det där var ju inte fy skam.Den som får det blir nog belåten.

    SvaraRadera