fredag 15 juli 2011

Chokladkake fodral m.m

Vi är några tjejer här i byn som träffas i scrappar och nu i sommar så skulle vi ha försäljning på lillpitedagen. Så det vara bara att sätta sig ner och försöka göra något som kunde vara till försäljning. Det som blev gjort var bl.a choklaskake fodral, småkort man kan knyta runt flaskor eller sätta i blombuketter, tre små askar och någon lite sak till.


Jag var tyvärr borta då det var försäljning, men jag vill säga ett stort TACK till tjejerna som stor o sålde ni är snälla.



Bilderna här nere visar chokladfodralen och små korten.







Vet att jag sa i förra inlägget att jag skulle gå ut i solen, men så hittade jag dessa bilder och tänkte att det var lika bra att göra inlägget nu medans jag är igång.
MEN nu ska jag ut i solen och äta frukost.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar