fredag 13 januari 2012

Dörrskylt av metal tejp m.m

Har varit sugen testa att scrappa med metalltejt ett tag nu, men det har aldrig blivit av... nu gjorde jag slag i saken o tillverkade en dörrskyt till min son. För att vara första försöket så känner jag mig nöjd.
Döskallen kommer från ett gammalt bälte, cykeldreven hittade jag i garaget. Flygplanet ,fyrise o crossaren stansade jag ut i cuttlebugen. Stämplade även dit två busiga textstämplar.
Fick låna ett alfabet av Catta som jag använde till att stämpla ut namnet. Sen hittade jag några bokstavspärlor som fick bli där jag saknade bokstäver.
Den ena av stämplarna som jag stämplade på skylten.

Nu ska vi se vad denna dag har att bjuda på...blir nog inte så många knop då orken inte helt är tillbaka efter ferbern, nu hoppas jag bara att hostan ska lugna ner dig.


2 kommentarer:

  1. Super läckert!
    Simon måste vara kanon nöjd över den, och du också förståss.

    SvaraRadera